Oldalak

2010. június 20., vasárnap

VAKÁCIÓ....


Az elkövetkező két hétben igyekszem minél több időt kis családommal tölteni. Azért maradnak az éjszakázások, ha lesz elég energiám hozzá.

A hétvégénk nagyon mozgalmas volt, köszönhetően annak, hogy a beharangozott záporok és zivatarok szerencsére elkerültek minket. Péntek délután indult egy fergeteges kerti partival, amit ugyan megzavart az esti vihar, de akkor már a javán túl voltunk. Szombaton Dunaalmáson vendégeskedtünk Éviéknél. A remek hangulat, jó gulyásleves és rengeteg házi sütin kívül gazdagabb lettem egy gyöngyfűző mintával. Elkészítettem életem első gyűrűjét, és nem utolsó sorban megismerkedtem egy remek emberrel, akivel bízom benne, hogy lesz még dolgunk egymással. ( Timi, a beszélgetésünk miatt is választottam most a lila-zöld összeállítást)

Ezzel a Pataki Edit versel kívánok mindenkinek nagyon jó és tartalmas nyarat!!!!

Vasárnap Ágiékkal Kismarosról elvonatoztunk Királyrétig, ott kirándultunk egy keveset, majd visszavonatoztunk Kismarosra. Nagyon jó időnk volt ezen a napon is, Képekkel még jövök csak rendszerezem egy kicsit őket.

Köszönöm, hogy benéztél!

1 megjegyzés:

  1. Hűha, miket tudsz te!!!
    A nálam feltett kérdésre a válasz itt:
    http://www.teljesitmenyturazoktarsasaga.hu/tura?id=2701

    Én nagyon mérges voltam, mikor közölte, hogy ezen már pedig elindul... Őrültek az emberek néha...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...