Oldalak

2010. augusztus 28., szombat

Scrap - Házimunka - Szórakozás

Scrap

Puzsi előző bejegyzésem kapcsán kérdezte, mit is csináltam a skanzenes fotóval. Olyan hatást szerettem volna elérni, mintha grafika lenne . PS efekteket használtam.
Filter-Sketch-Graphic Pen (ez lett a grafika) majd a kapott képen Image-Adjustments-Hue/saturation levettem szürkés árnyalatra a sárgás hátteret. Az így kapott képet emeltem be a scrap oldalba és összemostam az eredeti színes képpel. Bízom benne, hogy érthető leírást adtam. Puzsi, ha nem szólj! Te vagy az első, aki ilyet kér tőlem. Bevallom jól esik. :)

Házimunka

Szüleimnél szedtünk egy rekesz szilvát.

Ez lett belőle. :)

Szórakozás

Már a finisben vagyok.

Köszi, hogy benéztél!

1 megjegyzés:

  1. Köszi szépen Kisnyul! Meg fogom próbálni, mert nagyon tetszik! Csak elég béna vagyok PS-ből(ban). A "szórakozáshoz" pedig gratulálok, nagyon ügyes vagy. Milyen rövid idő alatt kiraktad!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...