Oldalak

2010. november 16., kedd

Cewe_78

Boszorkányos oldal lett ezen a héten is. :) Egy asztal felülnézetből volt a téma

Háttér:Digital Crea -Fanette Design - Music soul
Notesz:Roben Marie Smith\rsmith-artnouveau-ep1
Jegyzetpapír:Digital_Crea\chouk77_freshattitude
Kulcs:AutumnSkies\galiscrap_chutvoicilautomne_partie1
Boszi:little dreamer designs\FJ_WitchCraft_FFF
kavicsok:collab_EarthSoul_creationFrenchgirl
óramutató:Collaboratif_Flowery_Meadow\Baby_collab boutique pepete


És aki nem ismerné a mesét:

3 megjegyzés:

  1. Elvittél oda, amikor én még kislány voltam... Köszönöm. Sajnos nagyon aktuális ez a mese, még mindig. Vagy megint? Az oldalad pedig szuper! A kamrakulcs... imádom.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a mesét nem ismertem, de valami újat tanultam megint. Nagyon ötletes oldal, ezért megjutalmazlak egy blogdíjjal. Kérlek nézz be hozzám. Szép napot kívánok!

    VálaszTörlés
  3. Andi, ismertem ezt a mesét, de EMLÉKEZNI AKARTAM!! Ahogy Puzsi mondja, visszavittél egy kicsit a szép múltba! Imádtuk a fiaimmal ezt a sorozatot! Nagyon szép perceket szereztél és az oldalad a szuper "szakácskönyvvel" és a többi kellékkel, szuper!!
    Köszönöm az élményt!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...