Oldalak

2011. január 3., hétfő

3.

Nagyon tetszett Krisssz előző bejegyzésemhez tett kommentje, hogy szerinte hős vagyok, érdekes megközelítés, és arra is kíváncsi vagyok, hogy tényleg keresni kell-e majd napról napra a témát vagy csak úgy jön. Izgalmas most még, hiszen ez csak a harmadik nap. A mai téma adta magát. Kora reggel a vekkeróra, kezdődnek a hétköznapok. A fotó azért ilyen, mert mobillal készült (próbálkozom). Amint letöltöttem láttam, hogy nem az igazi, de szerintem így érdekes és tükrözi a reggeli állapotomat.


Ébredezem, kezdődnek a hétköznapok.

3 megjegyzés:

  1. Szuperséges hős vagy! A 365 projektért és a hétfői „korai” kelésért!
    Jövök hozzád minden nap kukucsolni!

    VálaszTörlés
  2. Én is kíváncsi vagyok, és hős, na az nem. :) Majd tanulok Tőled :)) Hajrá! :)

    VálaszTörlés
  3. Este már vártam, hogy a "Kisnyul dolgai" Kedvencek sorra kattinthassak. Vajon ma milyen képet látok a képernyőn? Kicsit homályos, kicsit zöldes, de rólad szól. Köszönöm, hogy betekinthetek! És holnap mi lesz a téma? Várom...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...