Oldalak

2011. április 24., vasárnap

Húsvéti köszöntő

Próbálom utolérni magam. Az elkövetkező bejegyzéseimben fény derül mivel is foglalatoskodtam az elmúlt hetekben. Nagyon sok öröm ért mostanság, köszönhetően barátaimnak és a családomnak. Próbálom elraktározni ezeket az érzéseket, jól jönnek még majd a szürke hétköznapokban.

Akkor kezdem is a legújabb nyereményemmel. :) Kata Húsvéti készletét nyertem meg, nagyon nagy örömmel csomagoltam ki és máris mutatom az első üdvözlőlapot, amit Nektek készítettem.

Minden olvasómnak nagyon Boldog Húsvétot kívánok!

Katalin Thurzo (Rainbow) - Easter
Kata, köszönöm!!!!!!

6 megjegyzés:

  1. Nektek is :-))) Gyönyörű a lap! Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. Ó de szép! Köszönöm én is és kellemes ünnepeket! :)

    VálaszTörlés
  3. Kellemes Húsvétot Neked is Andi! :)

    VálaszTörlés
  4. Csodaszép lett! Köszönöm és viszont!

    VálaszTörlés
  5. Mindig örülök, ha nyersz, mert abból mindig jut nekünk is öröm. Mint most ez a szép-kedves üdvözlőlap! Köszönöm!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...