Oldalak

2011. december 2., péntek

Bonbon a fülbe

Nagyon tetszenek a gyöngyhímzett csodák amiket a blogokon látok mostanában. Rengeteget olvastam, kérdezősködtem, de belevágni nem mertem.  Aztán jött Babra felhívása és nem tudtam annyiban hagyni. A december 11-i tanfolyamra jelentkeztem. Totálisan kezdőként, izgulok, de nagyon várom már!

A kisördög viszont nem hagyott nyugodni. Valamit kéne varrni. Tervezgettem, próbálgattam, aztán jól csődöt mondtam. Ekkor jött a megmentőm Ewa, aki segített és - ugyan csak virtuálisan- de végig fogta a kezem! Köszönöm Éva!

Mini falat, kicsit sete, kicsit suta, de az enyém. :)






7 megjegyzés:

  1. Ahhoz képest hogy kezdő vagy igen jól haladsz!Nem is segítettem csak véleményt mondtam!!Nagyon aranyos pöttömnyi darab!Ügyes vagy és kitartó!

    VálaszTörlés
  2. Elsőre egyáltalán nem is rossz, sőt!

    VálaszTörlés
  3. Nekem tetszenek a kis aranyosak! Felnézek Rád, mert elkezdted, én még csak a tervezgetésnél tartok. Nagyon figyelek, gondolom tanulhatok majd a munkáidból. Tehát hajrá, a kezdet nagyon biztató !:)) És szép!

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is nagyon szép lett!
    :-)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon aranyosak, örülök hogy kipróbáltad! Várom a folytatást! :))

    VálaszTörlés
  6. Bellisimos, espectacular trabajo.....

    VálaszTörlés
  7. ... egy pillanatig sem kételkedek abban, hogy ha Te észreveszel valamit magad körül, akkor azt ne tanuld meg magad is csinálni:-)) Természetesen itt a kreatívoskodásra gondoltam!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...