Oldalak

2012. május 3., csütörtök

Ajándékok

A túra 0. napján a gyülekezőn már letámadtak drága barátaim, most sem csalódtam bennük. :)
Andi gondoskodott róla, hogy megtapasztaljam milyen is paradicsomot termeszteni. Egyszer ezt is el kell kezdeni, pláne ilyen körítéssel. :)

Ildi gondoskodik róla, hogy ajándékai emlékeztessenek céljaimra. A gyönyörűséges levendulás szütyőcske segít nekem a gyöngyhorgolás kellékeinek tárolásában. A könyvjelző dísze lett az aktuális olvasmányomnak. A kaboson pedig.... majd megmutatom mi lesz belőle. :)



Ilditől névnapomra ezt a könyvet kaptam.....lassan lassan csak elkezdem már. :)



Köszönöm!

3 megjegyzés:

  1. Na akkor jelentem, hogy nő az uborka, pirosodik az eper, most locsoltam a rukkolát és telistelibogyós a paradicsom! :-) Hajrá, hajrá. Remélem, hamarosan látunk csodás fotókat az érett paradicsomjaidról.

    VálaszTörlés
  2. Ó, kiskertészek lesztek mind? Nálam nő a dudva, tyúkhúr, pitypang (mondjuk abból legalább csináltam mézet :))) SZép ajeszok!

    VálaszTörlés
  3. Sok sikert a paradicsom termesztéshez. Mi már több éve a saját termesztésű koktélparadicsomunkat esszük nyáron. Most is lesz bőven.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...