Oldalak

2012. június 26., kedd

Cewe 161...

A "festős-pacsmagolós láz" jegyében. Ezt a leírást amúgy is ki szerettem volna próbálni, hát most itt olt a remek alkalom. A technikát Irene leírása alapján használtam, de tehettem volna Krissz bemutatói alapján is, azt majd legközelebb. :) Inspirációt Margó remek oldala adott. Mostanság öröm betérni a blogjára, annyi szép, kifejező és technikás oldallal találkozom. Szeretek ott vendégeskedni.
Katalin Thurzo (Rainbow) -fb summer

A kép erdélyi utunkon készült. Torockóra mindenképp vissza kell majd menni megmászni 
a Székelykő szikláit.

2 megjegyzés:

  1. Éppen most írtam elkeseredett bejegyzéseket a cewén, mert nekem bizony nem sikerül sehogy sem ez a pacsmagolás. A te oldalad viszont elképesztő!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...