Oldalak

2012. október 10., szerda

Naptár is lehet!

A fotókönyves bejegyzésemre jött reagálások után elgondolkodtam...hogyan tudnálak meggyőzni benneteket, hogy nem is olyan nagy ördöngösség ez az egész. Aztán arra gondoltam megmutatok egy másik lehetőséget, ami talán egyszerűbb és lassan aktuális is lesz. Ez pedig a naptár. Lassan itt az év vége. Nálunk a nagyszülők már el sem tudják képzelni az unokákról készült egyedi naptárak nélkül a karácsonyi ajándékozást. Azt keresik rögtön az ajándékok kibontásánál. :) Rengeteg lehetőség közül választhattok. Én A4-es méretben szoktam lekészíteni a naptárakat. Csak kiválasztom a megfelelő sablont, hogy hogyan szeretném elhelyezni a képeket az oldalakon és már pakolhatom is a fotókat a megfelelő helyre. A naptár formátumát, színét, de még a kezdő hónapot is megváltoztathatom. Próbáltam már itthoni körülmények között megszerkeszteni és kinyomtatni a 12+borító oldalt, majd lespiráloztatni (na az sem egyszerű), de állítom, hogy az év végi akciókkal gyorsabb és olcsóbb ha az ingyenes programmal rakom össze a naptárat.
Ha pedig értesz egy kicsit a képszerkesztő programokhoz a Cewe oldalán naptársablont is találsz, így már igazán egyedi naptárat készíthetsz! A galériában megcsodálhatsz jó pár naptároldalt és ha kedvet kaptál és feltöltöd október 31-ig a tervedet akár egy 30x30-as fotókönyvet is nyerhetsz!
Beedeesign  - BTS addon
Summer Breeze - Beszteri


3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ötlet, tök király!:)

    VálaszTörlés
  2. Naptárral is próbálkoztam tavaly karácsonyra. Egyszerű az elkészítése és nagyon mutatós eredményt érhetünk el. Hajrá mindenkinek!

    VálaszTörlés
  3. Én is köszönöm az ötletet, szerintem megpróbálkozom vele én is.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...