Oldalak

2013. május 1., szerda

Születésnapok

Amikor jelentkeztem Anita játékára, még zsákbamacska volt mindenki számára mi is lesz a játék menete. Aztán minden kiderült. Születésnapunk alapján állított fel egy listát, így mindenki megtudta ki lesz a párja a játékban, kinek készít, illetve kitől kap majd ajándékot. Április 26-án hárman is születésnaposak vagyunk EWA-ról tudtan, Timike nekem is meglepetés volt! Névsor alapján én kerültem a hármas fogat közepére, ezért én EWA-t , engem pedig Timike ajándékozott. Izgalmas egy év áll mögöttem, nagy volt a kihívás mit is ajándékozzak Ewanak. Végül Biloba Absinthe medálja és fülbevalója mellett döntöttem.





És amit én kaptam Timikétől:



KÖSZÖNÖM!


Ha kedvet kaptatok ehhez a játékhoz ne késlekedjetek, jelentkezzetek Anita blogján, mert újra indul az ajándékozó lánc!

8 megjegyzés:

  1. Gyönyörű szettet kaptam nagyon KÖSZÖNÖM! és Te is gyönyörű ajándékot kaptál!!!!

    VálaszTörlés
  2. Szépet alkottál, szépet kaptál! :)

    VálaszTörlés
  3. Élőben is láttam, nagyon szépet alkottál és igazán izgalmas ékszert kaptál.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép ajándékok, gratulálok itt is!
    És köszönöm, hogy hirdeted a játékom! :)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű ajándékok! :)

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörűszép ajándékot adtál, és kaptál!!
    :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...