Oldalak

2013. augusztus 7., szerda

Tanfolyam Hajninál I.

Múlt pénteken Udvari Brigi és Papolczy Hajni szervezésében részt vettem  az első Hajninál tartott gyöngyös tanfolyamon. Nagyon tetszett Hajni lelkesedése, segítőkészsége. Baráti volt a hangulat, bízom benne, lesz még folytatás. Végül a medál és a fülbevaló szettből csak a medál lett kész, de így is remekül éreztem magam! Nagyon tetszenek Hajni munkái, csodálkoztam amikor megtudtam, hogy nem publikálja sehol. Csodabogár a mai világban. Így nincs más lehetőség, ha kíváncsi vagy rá a legközelebbi összejövetelen ott a helyed! :)

A téma Mézesmama Lándzsa virágága volt egy kis módosítással Hajni módra.
Köszönet a mintáért!


3 megjegyzés:

  1. Igazán szeretnivaló lett. Most jöttem rá, hogy eddig még csak egyetlen egyszer fűztem a szirmokkal, azóta sosem, talán ismét tennem kellene egy próbát.

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok...gyönyörű lett a Lándzsa virág...ezzel a változtatással együtt...jót tett neki!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...